יום שבת, 29 ביוני 2013

פעימת השבט בפעמון הכפר

עוד יום עבודה פורה ומשמח התקיים בשבת האחרונה במעלה צביה סביב פעמון הכפר. כבר על הבוקר כשתה צמחים ובפלות עברו מצב צבירה ומוסיקה נעימה רכבה על הרוח הקלילה היתה הרגשה שמשהו חשוב מתחיל היום.

אט אט הגיעו אנשים, מקרוב ומרחוק, ילדים דחקו בנו להמשיך בעבודה הפעמון דינדן בלי הפסק, כאן כמה נשים מעשבות ו"מתעדכנות", שם כמה גברים מזיזים סלעים כבדים, אחד מקלטר, אחת מפזרת קומפוסט, שתילים מתפזרים בחכמה של ראיית העתיד, מערכות השקיה נפרסות ואחד אחד נטמנים השורשים בקרקע החמימה, המוכנה, המשתוקקת ומרגיש כאילו מייד מתחילים לצמוח.



פעימת השבט: רשמים ותמונות מיום העבודה. מוסיקה מקורית: יונתן בונה

ואח"כ המנוחה שבצל בית המוסיקה עם המזון, התבשילים המשובחים של צוות המבשלים והמבשלות... ואפילו עוגת פירות וקצפת לקינוח... אין מה לומר שתי אצבעות מגן עדן.

אל אולם בית המוסיקה עלינו להצטנן מעט במזגן ולעורר את החלקים הנוספים. קיימנו שיחה מיוחדת באווירה עתידנית תוך נסיון לתפוס ברשת כמה מהתובנות של המחר לגבי יחסינו עם אמא אדמה. היה רך, ריאלי וחולם בו זמנית חסר גבולות ומעורר השראה כבוד ואמון, בגלוי ובנסתר היוו רשת ביטחון להמשך...

במקביל התקיים דיון ותהליך גם בבירמינגהם אנגליה על ידי ליידי מהאימן באנגליה בשם הרמיוני. משיחה איתה אחרי התהליך, הסתבר שגם אצלם הצעירים והילדים הביאו את מרבית החכמה ושמחת התקווה והעשיה והמסר המרכזי היה אנחנו חלק בדבר אחד, איך נקרב בין החלקים ליצירת השלם?

ומה בהמשך? אצלנו מחשבות על מפגשי קיץ בשבת אחה"צ ועד לפנות ערב- עבודה משותפת, למידה של תחומי ענין משותפים, סיום בקרירות הערב עם מוסיקה, כיבודים, מנוחה וביחדנס באגם וכהנה... הודעה תגיע בקרוב.

תודה לכל מי שתרם בנראה ובלא נראה, תודה לאורחים שהגיעו מקרוב ומרחוק והוסיפו כל אחד מייחודו וטעמו ותודה מיוחדת לצעירים ולילדים - בלעדיהם הארוע לא היה אותו ארוע.

להתראות במפגש הבא






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על שליחת התגובה, נעבור עליה בהקדם ונשקול להוסיף אותה לבלוג.

בברכה,
צוות הבלוג